loading...

سیگما

 اس ام اس خنده دار تیر 93میگن واسه گزارش بازی ایران و آرژانتین میخوان بجای فردوسی پور کویتی پور رو بیارن... :|.بقیه در ادامه مطلب.. تنها کسی که از صمیم قلبش به من گفت I LOVE YOUعروسک خواهرم بو

 

اس ام اس خنده دار تیر 93



میگن واسه گزارش بازی ایران و آرژانتین میخوان بجای فردوسی پور کویتی پور رو بیارن... :|


.
بقیه در ادامه مطلب..


تنها کسی که از صمیم قلبش به من گفت I LOVE YOU
عروسک خواهرم بود، اونم باید فشارش میدادم تا بگه :|

.
.


یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده منو از خواب بیدار کرده میگه: من دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارین...!!!


.
.

 اینکه تو سه سوت یه نفرو از ذهنم پاک و سانسور میکنم نشون میده

بنده علاوه بر کودک درون یه ضرغامی درون هم دارم :|
.
.

جی ال ایکس گوشی 3 سیم کارته داده!
کم کم یه خشاب میده میگه با سیم کارت پُرش کنید بزنید به گوشی


.
.

میگن زن مسی بهش گفته:
اگه به حقیقی گل بزنی؛دیگه نه من نه تو :)

.
.


ﺍﮔﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩﯼ ﺩﻟﺖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻦ :(

.
اس ام اس خنده دار تیر 93
.

نزار تو حال خودم باشم،سحر شده بیدارم کن تا پا شم
{آهنگ جدید امیر تتلو ویژه ی ماه رمضان و تیتراژ برنامه پرطرفدار ماه عسل احسان علیخانی} 

.
.


زندگی به من آموخت :
همیشه آماده ی دفاع از حمله ی احتمالی کسی باشم که به او ، محبت فراوان کردم . :|

.
.

ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺭﯼ !!ﮔﺮﻭﻫﮏ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺘﯽ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ 18 ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮﯼ ﻣﺮﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥﺭﺳﯿﺪﻥ
ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻭﻫﮏ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺘﯽ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﮐﺮﺩﻩ: ﺩﻟﯿﻞ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺳﺮﯾﻊ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼ ﺭﻭ ﻣﺪﯾﻮﻥ ﮐﻔﺶﺗﻦ ﺗﺎﮎ هستیم ﻭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻮﺻﯿﻪ میکنیم.

.
.
یکی از دو راهی های سخت زندگی وقتیه که!
بعد از یه امتحان نمی دونی جزوه رو پرت کنی بیرون یا نگهش داری برا ترم بعد

.
.

بعضى ها توىِ دل ما جا دارن، اینا جاشون امنه و موندنیَن
بعضى ها هم هستن که توىِ روده ىِ ما جا دارن، متأسفانه اینا رفتنیَـن

.
.

تو این روزایی که دانشجوها امتحان دارن از دانشجو های عزیز یه سوال دارم لدفن همگی با صدای بلند جواب بدین :
what do we want ??

.
اس ام اس خنده دار تیر 93
.

نداشتیم محصولاته apple
ولی دیدیم دست people
درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 17:15 بازدید : 90 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 39
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 3,403
  • بازدید سال : 72,925
  • بازدید کلی : 1,023,074
  • کدهای اختصاصی
    Instagram