loading...

سیگما

 اس ام اس سرکاری مرداد 93 اس ام اس سرکاری مرداد 93  انشاءالله حال آمریکا را در راهپیمایی ۲۲ بهمن میگیریم :| .. ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻪ ﮔﻬﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ" ﭼﯿﺴﺖ؟"ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺷﺎﺩ ﺩﻭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻪ


اس ام اس سرکاری مرداد 93

 

اس ام اس سرکاری مرداد 93

 

اس ام اس سرکاری مرداد 93

 

 

انشاءالله حال آمریکا را در راهپیمایی ۲۲ بهمن میگیریم :|

 

.

.

 

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﻪ ﮔﻬﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ" ﭼﯿﺴﺖ؟"

ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺷﺎﺩ ﺩﻭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺩﯾﺪﻥ ﻫﻢ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ

ﻏﺮﯾﺐ

 

.

.

 

ما ایرانیا وقتی به عشقمون میگیم دوستت دارم جملمون به م ختم میشه و دهنمون بسته میشه

ولی این خارجیا به عشقشون میگن آی لاو یو به حرف یو ختم میشه و دهنشون خود بخود بحالت غنچه درمیاد برا بوس

لامصب همه کارشون حساب شدست!

.


.

 

بـهلول هم نشدیـم خـودمونـو ب دیـونـگی بـزنیم بـعد

.یـکی ب مشکل بـخـوره واسش حـل کـنیـم، بـعد همه بـگن چــه دیــونــه بـاهـوشــی..!!

 

.

اس ام اس سرکاری مرداد 93

.

 

دهه نودیا هم دارن ازدواج میکنن،اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی گمشدشون میگردن :|

 

.

.

 

جام جهانی تموم شد...

من هنوز تو دانلود افتتاحیش موندم :|

 

 

.

.

 

خواستم به اون دوست عزیزی كه با مازراتی سفید پا شده رفته احیا، كه حاجت بگیره عرض كنم:

عزیزم شما الان سوارِ حاجتِ منی...

 

 

.

اس ام اس سرکاری مرداد 93

.

 

گزارشگر بازی والیبال دو بر صفر جلو بودیم میگفت اگر ببازیم و حذف بشیم هم چیزی از ارزشهای ما کم نمیشه یعنی روحیه در حد موتور گازی :|

 

.

.

 

براى ابراز علاقه الویت با گاز گرفتن است نه بوس و من الله توفیق :|

 

.

.

 

پسر14ساله نوشته دیشب طمع لبش را نچشیدم من اولین باری که با دختر قرار داشتم20سالم بود،از شدت استرس جای اینکه به خودم ادکلن بزنم به آیینه زدم :|

 

 

.

.

 

دوس  پسرت از خودت خانووم تر نباشه صلوااااات  :| :| :|

   

 

.

اس ام اس سرکاری مرداد 93

.

 

یارو تو شبکه آی فیلم میگه بت من و ســـوپر من خیالی ان،

سریالهای ایرانی قشنگن که زندگی واقعیهِ

عزیز من، یارو با مقنعه میره حموم واقعیه؟ :|   

 

 

.

اس ام اس سرکاری مرداد 93

.

 

 

ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ …

ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ : پدﺳﮓ داد نزن دارم میشمرم

 

 

 

 

درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 17:21 بازدید : 96 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 11,873
  • بازدید سال : 81,395
  • بازدید کلی : 1,031,544
  • کدهای اختصاصی
    Instagram