loading...

سیگما

 اس ام اس عاشقانه 93مَردی که عطر تو را زده بوددر خیابان از کنارم گذشتو این یعنی : قتل غیر عمد . . .. .اس ام اس عاشقانه.این دنیا را به آنانی هدیه میکنم کهبه خیالشان دنیا فقط برای آنهاستولی برای

 

اس ام اس عاشقانه 93

مَردی که عطر تو را زده بود

در خیابان از کنارم گذشت

و این یعنی : قتل غیر عمد . . .

.

.
اس ام اس عاشقانه
.

این دنیا را به آنانی هدیه میکنم که

به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست

ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت زیباست

.
.

“یادِ تــو”
گاهی مسکنی ست که از نبودش
بند بندِ تنم
ضجه میزنند . . .

.
.

دوست داشتنت

تنها کار “عاقلانه ای” است که

از “دلم” بر می آید !

.
.

درخت هم که باشی

من

دارکوبی می شوم که هفتاد و سه بار در دقیقه

تو را می بوسد . . .

.
اس ام اس عاشقانه
.
گاهی عمر تلف میشود

به پای یک احساس …

گاهی احساس تلف میشود

به پای عمر

و چه عذابی میکشد

کسی که هم عمرش تلف میشود

هم احساسش …
.
.

نالیدن از این فاصله ها کار قلم نیست

در خانه ی ما جز غم دوری تو غم نیست

افسانه نگو چگونه دست از تو کِشم من ؟

من عاشق چشمان تو ام! دستِ خودم نیست . . .

.
.

مرد رویایی کسیه که حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادین

شب نذاره از تو بغلش جم بخوری و بگه : آشتی نکردیما !

ولی “من” بدون “تو” خوابم نمیبره

.
اس ام اس عاشقانه
.

زندگی را بی بهانه میخواستم

ولی غافل از اینکه داشتن تو

قشنگترین بهانه ام شد . . .

.
.

نخواستنت رو بلد نیستم

نداشتنت رو یادم نده . . .

.
.

عشق یعنی

وقتی دور هستید دلتنگ شوید

اما

از درون احساس گرما کنید

چون در قلبتان به هم نزدیکید . . .

.
اس ام اس عاشقانه
.

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند

چون من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو

درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 19:31 بازدید : 122 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 105,929
  • بازدید کلی : 1,056,078
  • کدهای اختصاصی
    Instagram