loading...

سیگما

 اس ام اس احساسی 93در شهر من این نیست راه و رسم دلداریباید بفهمم تا چه حدی دوستم داریهرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردمشد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !. .زمسـتان و تابســتان نــدارد….نـبـاشــی…چهــار

 

اس ام اس احساسی 93

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

.

.

زمسـتان و تابســتان نــدارد….

نـبـاشــی…

چهــار ستون بدنــم میلــــرزد …!!!

.
.

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال


.
.

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

.
.

اس ام اس احساسی اسفند 92

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

.
.

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

.
.

اس ام اس احساسی اسفند 92

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

.
.

” تو ”

در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی

در کنار ” تو ” بودن

چه حالی دارد . . .

.
.

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره
نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من !
.
.
ﻫﻮﺍﻳﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ باد ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺗــﻮ !
.
.
ای کــاش از هـمـان روز ازل ،
دهــان هــایـمـان را نـیـز ” گــِــل ” مـی گــرفـتـنـد !

آنـگـاه بـی شـک ؛
نــگـاه مـن و لـبـخـنـد تـو ،
شـنـیـدنی تـریـن زبـان ِ زنـده ی دنـیـا مـی شـد . .
.
.
دستانم خالی ست .
اما ,
دلم , پُر, است , از دوست داشتنِ تو …
ببخش مرا , بِضاعَتم , همین است .
نفسهایم , شاهدند …
از جان , همه , جانم , فدایِ تو ….

.
.
در این دنیای بی نهایتـــــــ
من و تو چقدر بهم نزدیکیم …
فقط چند هزار کیلومتر
فاصـــــــله …

.
.
بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست !
واردش که میشوی زمان بی معنا میشود . . .
.
.
اگر تمام راه های دنیا را اشتباه رفته باشم . . .
آغوشت را درست آمده ام . . .

.
.
اونی که عاشـــــقته . . .
وقتی که میبینه ناراحتی به جـــای اینکـــه هی بپــرسه :
چـــرا ؟ چـــی شــده ؟
فقـــــط بغلت میکــنه . . .
آغوش اونی که دوستش داری ، دوای هر دردیــــه . . . !


درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 19:38 بازدید : 88 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 11,992
  • بازدید سال : 81,514
  • بازدید کلی : 1,031,663
  • کدهای اختصاصی
    Instagram