loading...

سیگما

 اس ام اس عشقولانه اسفند 92من تو هستم و تو من نیستی ،باید فاصله ها را برداشت ،شاید تو من شویو من نیست شوم. .برایت آسمانی خواهم کشیدپر از ستاره های همیشه نورانیتو در کنار من روی ابرهامن غرق آنه

 

اس ام اس عشقولانه اسفند 92

من تو هستم و تو من نیستی ،

باید فاصله ها را برداشت ،

شاید تو من شوی

و من نیست شوم

.

.

برایت آسمانی خواهم کشید
پر از ستاره های همیشه نورانی
تو در کنار من روی ابرها
من غرق آنهمه مهربانی

.
.

قسم به شکیب همیشه بی هوش

باران تنها ، آن خانه به دوش

نادر و مکر زیور سیاه پوش

به خال بیتا ، زخم کیانوش

مگر بمیرم کنمت فراموش !

.
.

لــــــــحظـه هآی ســــکوتم

پـــــر هیآهــــــــــو ترین دقــــایق زنـدگیم هســتن

مــــــملو از آنــــــچـــه مــــیخوآهم بـــــــــــــــگویم

و نــــــــــــمـی گـــــویم

.
.

خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته
نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست
براى وصف رویت قلبم زبان گرفته

.
.

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

.
.

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

.
اس ام اس عاشقانه
.

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !

.
.

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …

روزی در آغوشت !

.
.

گیرم که باران هم آمد …

همه چیز را هم شست …

هوا هم عالی شد …

فایده اش برای من چیست؟

هوای دل من بی تو پس است

.
اس ام اس عاشقانه
.

خیلی دوستت دارم ، ده تا !!!

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …

.

.

مراقب من باش!

از من فقط تو مانده‌ای . . .

.
اس ام اس عاشقانه
.

معجزه نگاه توست

هر بار که نگاهت به سمت من

می افتــــــــد

بار دیگر مومن میشوم

به دین تو . . .

.
.

در قحطی تـو

چه دل خوشـی دارند نفســهآی من

بیـهوده میــروند و می آیند…!!!
.
اس ام اس عاشقانه
.

نمیدانم در کجای خاطراتم ایستاده ای

که از حواس لحظه هایم

پرت نمی شوی ….

.
.

ایــن روزهــا خـبـــری نیست

بـــه جـز

سیـــر صعـــودی دل تنگی های مــن

بــرای تـــــو

.
اس ام اس عاشقانه
.

در سرم تویی

در چشمم تویی

در قلبم تو

من ، عکس دسته جمعی توام . . . ! ! !

.
.

از خودم دور میشوم

تا به تو نزدیکتر باشم

این روزها . . .

” خیال “

تنها راه با تو بودن است !

درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 19:39 بازدید : 160 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 24
  • گوگل دیروز : 38
  • بازدید هفته : 6,284
  • بازدید ماه : 11,674
  • بازدید سال : 81,196
  • بازدید کلی : 1,031,345
  • کدهای اختصاصی
    Instagram