loading...

سیگما

 اس ام اس عاشقانه و احساسی مرداد 93عشق معنایش پَرش با بالِ اوست / یک جهش در سایه ی اقبال اوستعشق معنایش ندیدن خویش را / هرچه من دارم تمامش مال اوست …. .می شنوی؟ دیگر صدای نفسم نمی آید...به دار

 

اس ام اس عاشقانه و احساسی مرداد 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی مرداد 93


عشق معنایش پَرش با بالِ اوست / یک جهش در سایه ی اقبال اوست

عشق معنایش ندیدن خویش را / هرچه من دارم تمامش مال اوست …

.
.

می شنوی؟ دیگر صدای نفسم نمی آید...

به دار کشیده مرا، بغض نبودنت...

.
.

لبخند که میزنی پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد

اختلال در تشخیص ماه های قمری است !! 
.
.

می گویند برای هر کس میلیون ها آدم وجود دارد
که می توانند ، عاشق یکدیگر باشند ...
اما نمی دانم چرا برای من فقط تو
معنای وجود را داشتی ؛
بقیه فقط هستند ...

.

 .

ﮐــــــﺎﺵ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿــــــﺪﯼ ...
" ﺑــــــﯽ ﺗــــــﻮ ﻟﺤﻈﺎﺗــــــﻢ "
ﭼــــــﻪﺳﺨــــــﺖ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﻧــــــﺪ ...
ﻭﻣــــــﻦﺑــــــﺮﺍﯼ " ﺩﻭﺑــــــﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺘﻨــــــﺖ "
ﺑــــــﻪ " ﻣﻌﺠــــــﺰﻩ " ﺩﻝ ﺑﺴﺘــــــﻪ ﺍﻡ 

.
.

تمام کمد را زیر رو میکنم....!
لباس بهاری،
بارانی
لباس عید......!
عجیب است...
هیچ چیز
جز آغوش تو
به تنم نمی آید....!

.

 .

وقتی زن میگوید : دلم برایت تنگ شده ، یعنی دوستت دارد . . .
جمله ”دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست .
فهمیدن زن سخت نیست ، فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید . . . !
که عاشقانه می تپد ، نه بی دلیل . . . ! 

.
.

عاشق اون لحظه ایم که...
وقتی موهام از زیر روسریم بیرون میزنه
دستاتو با دقت لای موهام میکشی و با حوصله روسریمو درست میکنی میگی:حالا شد!!
نمیدونی چه حس قشنگیه تو اون لحظه نگاه کردن به صورت مردونت نفسی !؟ 

.
.

سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

.

 .

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …

روزی در آغوشت !

.
.

هیچگاه احساسات کسی رو دست کم نگیرید

چون هرگز نمی دانید

برای اینکه آن را به شما ابراز کند

چقدر شجاعت به خرج داده است

.
.

هیچ گاه برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم...
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند...

.

 .

احساس خوبیه وقتی یه نفر دلتنگت باشه...
اما بهترین احساس اینكه بدونی یه نفر هیچوقت
فراموشت نمیكنه...
درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 19:44 بازدید : 145 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 11,905
  • بازدید سال : 81,427
  • بازدید کلی : 1,031,576
  • کدهای اختصاصی
    Instagram