loading...

سیگما

 اس ام اس تیکه دار دی 92شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی…واسه ما “خط و نشون” نکش!..برو… ولی من پشت سرت آب نمیریزم… تف میکنم…!..دیدم آشغالی انداختمت دور …حالا کود شدی ..فاز مفید بو

 

اس ام اس تیکه دار دی 92

شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی…واسه ما “خط و نشون” نکش!

..

برو… ولی من پشت سرت آب نمیریزم… تف میکنم…!

..

دیدم آشغالی انداختمت دور …حالا کود شدی ..فاز مفید بودن گرفتی؟

.


.

حیف از این روزها که با یاد اون روزها خرابش کردم !!

.
.

ﺭﻓـــﺘﯽ ﺑـــﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘـــﻪ ﻫﺎﺕ ﺑﺮﺳـــﯽ ..

ﻧﺮﺳـــﯿﺪﯼ ..

ﻭﻟــﯽ ﺭﻓــﺘﻨﺖ ﻣــﻨﻮ ﺑـــﻪ ﺑـــﻬﺘﺮﯾـــﻨﺎ ﺭﺳـــﻮﻧﺪ

ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ ﯾـــﻪ ﺟﺎ ﺑـــﻪ ﺩﺭﺩ ﺧـــﻮﺭﺩﯼ ﺑــﯽ ﻣﺼـــﺮﻑ !!!!

.
.

شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم !
.
.
وقتی تن کسی رو زخمی کنی ، دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه !
.
.
به آدمها تکیه نزن !
آدمها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی میکنند …
.
.
اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت …
پس روحش شاد و یادش فراموش !
.
.
نه ! چشمانم شور نبود …
اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود !
.
.
سکوت می کنم و او فکر میکند بازی را برده ولی هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم !
.
.
حرف هایت بوی دوستت دارم میدهد ولی کاش فکری برای چشم هایت می کردی !
.
.
نمی بینی سکوت کرده ام ؟
راضی هستم فقط زودتر برو ؛ بدرقه ات هم آب دهانم !

درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 19:57 بازدید : 112 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 327
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 43
  • گوگل دیروز : 39
  • بازدید هفته : 1,233
  • بازدید ماه : 3,640
  • بازدید سال : 73,162
  • بازدید کلی : 1,023,311
  • کدهای اختصاصی
    Instagram