loading...

سیگما

اس ام اس خیانتنه تو دروغگو نیستیمن حواسم پرت استگفته بودی دوستم داری بی اندازهخوب که فکر می کنمتازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه ..می دانی ؟ به رویت نیاوردماز همان زمانی که جای تو به من گفتی شمافهم


اس ام اس خیانت

نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه


..

می دانی ؟ به رویت نیاوردم

از همان زمانی که جای تو به من گفتی شما

فهمیدم پای او در میان است..

جای قول و قرارهایمان امن است

زیر پاهای تو..

اگر روزی دشمن پیداکردی

بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی

اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان دربرابرت ناتوانند

اگر روزی خیانت دیدی ، بدان قیمتت بالاست


..

این روزها از حوالیِ تو ، بوهایی به مشامم می رسد

نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد..

به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم

در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم

افسوس..

آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را نامردی می خوانند..

اینجا زمین است ، زمین گرد است

تویی که مرا دور زدی

فردا به خودم خواهی رسید

حال و روزت دیدنیست..

هر روز این عشق یکطرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس جریمه اش با من..

دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت می کردی یا عدالت ؟


.

.


هر دومون خیانت کردیم

من شب ها با گریه می خوابیدم

و تو با غریبه!

..

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد

بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟..

شک کرده بـودم کسی بین ماست

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من..

تن من زخمی است

یک خراش کمتر یا بیشتر

چه فرقی دارد…؟

راحت باش


..

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه

که باید ببخشی و فراموش کنی

وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن..

دیگر بازی بس است

بیا شمشیرها را کنار بگذاریم

دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم

اما چرا دست های تو خونیست و پشت من می سوزد ؟..

دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست

و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…

دخترک رفت پنهان شود

آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی می کند

برّه شد و با گرگ رفت

پسرک قصه هنوز می شمارد..

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم

اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند

یا خیانت خودش را توجیه..

بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته

مردهای چشم چران

زن های خائن

پس چه شد … ؟

چیدن یک سیـب و این همه تقـــاص ؟

بیچاره آدم

بیچاره آدمیت..

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند

من برایِ تو می نویسم

تو برایِ او می خوانی


درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 21:04 بازدید : 167 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 40
  • بازدید هفته : 1,224
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 69,905
  • بازدید کلی : 1,020,054
  • کدهای اختصاصی
    Instagram