loading...

سیگما

 اس ام اس دوست دارم جدیددوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست ، مرا شاد میکندلبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنممن این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم . .

 

اس ام اس دوست دارم جدید

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست ، مرا شاد میکندلبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنممن این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم . . .

..

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سختتو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم . . .


..

و من هنوز تو را مثل “ تمام شد ” مشق شبم دوست دارم . . .

..

دوستت داشتمدوستت دارمو دوستت خواهم داشتاز آن دوستت دارم هاکه کسی نمی داندکه کسی نمی تواندکه کسی بلد نیست !

..

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”

..

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !

..

نباید یه مو از سرت کم بشه !حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !اجازه ناراحت شدن نداری !باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟حق مریض شدن نداری !باشه ؟چون من دوستت دارم !

..

*۱۴۴*I Love You#شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !

..

بگو ” دوستت دارم ” تا به جای پیراهن زندگی ام را تنت می کنم . . .

..

وچه انتظار بزرگی استاینکه بدانیپشت هر “ دوستت دارم ”چقد دوستت دارم . . . !

..

باران بند آمدولی نبودن تو همچنان میباردباران بند آمدولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

..

هدفم را نشانه گرفته ام . . .قلـ[♥]ـب تـو . . .بدون هدف دوستت دارم . . . !

..

با تمام احترامی که برای “ شما ” قائلم اما “ تو ” را دوست دارم !

..

لحظه ی تولد من به همان ثانیه ای بر میگرددکه تو برای اولین بار به من گفتیدوستت دارم . . .

..

روزی چند بار دوستت دارمیکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیموقتی که خوابم می آید ، تو می آیییکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می باردوقتی که شب شروع می شود ، تمام می شودیک بار دیگر هم دوستت دارم !باقیِ روز راهنوز را

..

اسراف میکنم در دوست داشتنت .خدا . . .اسراف کنندگان ِ عاشق را دوست دارد . . . !

..

وقتی کسی رو دوست داریاین یه چیـزه . . .وقتی کسی تو رو دوست دارهاین یه چیـز دیگس . . .اما . . .وقتی کسی رو دوست داری ، که تو رو دوست دارهاین یعنی همه چیــز ♥

..

یـه وقـتهـایـی دلـتـــ مـیـخـواد یــه پـــرانــتـز بــاز کـنـی کـسـى کــه دوسـش داری رو بـــذاری تــوش !بــعـد پــرانـتــز رو بـبــنـدی ،کـه مـبـادا دسـت احـــدالـنـــاسـی بـهـش بـرسـه . . . !و یــه جــایــی دلــتـــ مـى خـــواد دسـتــشو بــکـشـی . . .نـــگـهش داری . . .صــورتــش رو مــیـون دســتـاتــ مــحکـم بــگـیـریبــگـی : بــبـیـن . . . !مـن دوستـتــ ♥ دارم

..

دوستت دارمهدیه ای استکه هر قلبیفهم گرفتنش را ندارد.قیمتی داردکه کسی توان پرداختنش را ندارد.جمله ی کوتاهی استاماهر کسیلیاقت شنیدنش را ندارد . . . !

..

تو را به جای همه کسانی که نشناخته امدوست می دارم . . .تو را به خاطر عطر نان گرم ، برای برفی که اب می شوددوست می دارمتو را برای دوست داشتندوست می دارمبرای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریختلبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفتدوست می دارمتو را به خاطر خاطره هادوست می دارم

..

برایت مینویسم دوستت دارممیدانم که نمیدانی ولی میدانم که میخوانی ؛ آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

..

من که قرار نبود بگویم :” دوستت دارم ! ”امان از این چشم ها ،این چشم های دهن لق ِ بی آبرو !فرستنده : رها

..

اگرعشق مردن است برایت میمیرم . . .اگرعشق دیوانگیست برایت دیوانه ام . . .اگرعشق دوستیست به تمام مقدسات عالم قسم که دوستت دارم

درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 21:13 بازدید : 105 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 11,964
  • بازدید سال : 81,486
  • بازدید کلی : 1,031,635
  • کدهای اختصاصی
    Instagram