loading...

سیگما

 اس ام اس دوست دارم 93آنقدر دوستت دارم کهپروانه ها گیج می شوندگل ها تعجب می کنندو باران دلش آب می افتد !..دو کلام حرف حساب باهات دارم :” دوست دارم ” ..همیشه دوستدارانم و عزیزانی که دوستشان دار

 

اس ام اس دوست دارم 93

آنقدر دوستت دارم کهپروانه ها گیج می شوندگل ها تعجب می کنندو باران دلش آب می افتد !

.

.

دو کلام حرف حساب باهات دارم :” دوست دارم ”


.

.

همیشه دوستدارانم و عزیزانی که دوستشان دارم را در ذهنم خوشبخت به تصویر میکشم .لیلا آرنیکا

.

.

کاش باورت نشود که چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آنر به “ تو ” ثابت کنم !

.

.

ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !

.

.

نفسهایم را بشمار چون آنها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم نه برای گذر عمر !

.

.

کاش باورت نشود چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم . . . !

.

.

دلم برایت تنگ نشده اصلادوست ندارم ببینمت هیچوقتخاطراتمان تکرار نمی شود دیگر هرگزاما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !

.

.

قول میدهم « لام » تا « کام » حرفی نزنمفقط بگذار از « دال » تا « میم » بگویمبگذار بگویم دوستت دارم دیگر « لام » تا « کام » حرف نمیزنم . .

.

.

شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم اما کسی هستم که تنها تو را دوست دارم !

.

.

گناهکار منماگر باد عطر تو را نمی آورداگر صدایم به دست گوش هایت نمی رسدسهم تو از گناه من هیچ استتهی !گناهکار منمدوست داشتن کسی که نمی ماندگناه کوچکی نیست !خداتوبه هایم را قبول نمی کندگناهکارم !تقصیر تو نیستاگر هنوز هم دوستت دارم . . .

.

.

سرمایه ام تویی !از تمامِ دنیا فقط . . .بی اندازه دوستت “ دارَم ”

.

.

تو رو با تموم خوبی و بدیتو رو با هر چی که هستی دوست دارمحتی وقتی میگی دوستم نداریتورا با یه دنیا غصه دوست دارمحتی وقتایی که شیرین نمیشیمن تورو غصه به غصه دوست دارمتورو با تموم شادی و غمتحالا از همیشه بیشتر میخوامتتورو تا وقتی نفس تو سینه هستتورو تا لحظه ی اخر میخوامتتورو حتی وقتی بی محبتیحتی وقتی مثل سنگی دوست دارمدیگه تنهام نمیزاری وقتی کهمن تو رو به این قشنگی دوست دارمفداتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شم الهی

.

.

یا تو را باید دوست داشتیا باید تو را دوست داشتشرط سومی ندارد احوالات من . . .

.

.

هر چه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ، چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .

.

.

احتیاجی به تسبیح نیستدستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “ دوست داشتن ” می دهم !

.

.

به دوست داشتنت مشغولم . . .همانند سربازی که سالهاست ،در مقری متروکه ، بی خبر از اتمام جنگ ،نگهبانی میدهند . . . !.

.

دوست داشتن به حرف نیست . . . !به وقتیه که برات میذاره ،به ارزشیه که برات قائل میشه ،به دلگرمیه که بهت میده ،اما وقتی طرفت همش نیست !وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی . . .این دوست داشتن نیست !” دوست داشتن ” این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند !اینه که بخاطر تو . . . “ جاخالی کنند ” !

.

.

ما دخترها حسودیماماعذاب اورترین حسادتمان وقتی است ک دل میبندیمدل ب یک مرد ک میبندیم دیگر تاب نداریمصدایی جز مانگاهی جز ماو دستانی بجز دستانمان یا اصلا هر چیزی جزخودمان از هزار فرسخیش رد شودهمه ی اینها یک دلیل داردو ان هم این است “ دوست داشتن زیاد ”

.

.

تو را به جایِ همه زنانی که نمی شنا خته امدوست می دارمتو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته امدوست می دارمبرایِ خاطرِ عطرِ گستره یِ بیکرانو برای خاطرِ عطرِ نانِ گرمبرای خاطر برفی که آب می شود ،برای خاطر نخستین گلتو را برای خاطر دوست داشتن دوست می دارمتو را به جایِ همه یِ زنانی که دوست نمی دارمدوست می دارم

.

.

دوستت دارم ای تک رویای زندگی مندوستت دارم ای تنها عشق منتو تک چراغ زندگی منی با من بمانتو آن تک واژه زندگی من هستیدوستت دارم ای تنها عشق منتو تک خوشی زندگی منی با من بمانتو آن تک عشق زندگی من هستیدوستت دارم ای تنها عشق منتو تک کلید خوشبختی منی با من بمانتو آن تک یاردوران تنهایی من هستیدوستت دارم ای تنها عشق منتو تک ستاره ی زندگی منی با من بمانتو آن تک نیاز زندگی من هستیدوستت دارم ای تنها عشق منتو تک امید زندگی منی با من بمانتو آن تک آوای زندگی من هستیدوستت دارم ای تنها عشق منتو تک دوست شبهای منی با من بمانتو تک معنی دهنده ’ زندگی من هستیدوستت دارم ای تک رویای زندگی من

.

.

ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﺯﻧﻢ . . .ﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !ﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﻣﻦ ﺑﺒﻮﺳﻤﺖ . . . !ﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﺟﺎﺭ ﺑﺰﻧﻢ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﻢ !ﻭﻟﯽ ﻭﺍﯼ ﺑﺮ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﯽ . . .ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ، ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ


درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 21:13 بازدید : 105 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 11,913
  • بازدید سال : 81,435
  • بازدید کلی : 1,031,584
  • کدهای اختصاصی
    Instagram