loading...

سیگما

 اس ام اس شکلک دار(¯`v´¯)`•.¸.•´☻//▌/ تو یکی از بهترین دوستای منی. .|___♥__|_:!””-.,“@@”””””” “”@”‘دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !..تغییرات چهره در توالت !>_<o_-o_0O_O^_^..(..’)

 

اس ام اس شکلک دار

(¯`v´¯)
`•.¸.•´
☻/
/▌

تو یکی از بهترین دوستای منی

.


.

|___♥__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘

دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

.

.

تغییرات چهره در توالت !

>_<

o_-

o_0

O_O

^_^

.

.

(..’)/♥ ♥(‘..)
.♥/. = .█/.
_| |_ ♥ _| |_

‫با من ازدواج میکنى ؟

این خونه

. ̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ً̲̲̲̲̲͡͡͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̡

اینم ماشین
________
____// _/__/
‘—-O—-0– -

اینم پول

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

اینم خودم

(•̮̮̃•̃)
<//>
_ /_‬

.

.
اس ام اس شکلک دار

.

.
.

دقت کردین مامان یا بابات میان کنارت ، وقتی داری با کامپیوتر کار میکنی اینجوری میشی؟؟
(`-`) (._. ) (• – •) ( ._.) ( ‘ -’) … :-”
بعد سعی میکنی همه چی عادی باشه !

.
.

0
(
“”||

EEEE…! To chera dobare inja neshasti?!
100 bar goftam…

~ ~
…____Π__
./Φ_______
|_Π_|__ ΓΠ_|

مشترک گرامی:

شما بدلیل معرفت زیاد صاحب یک خانه ویلایی درقلب من شدید

(ایراندل)

.
اس ام اس شکلک دار

.

l”l________
–/ l__l Delivery
| | ________
L(o)__l___(o)__|
This van is loaded with
LOVE n CARE,
Wishing U and your family
A HAPPY DIWALI
.
.
(”)….(”)
( ‘ o ‘ )
(”)–(”)
(””’)-(””’)
I Love You

.
.

.
() ”’*()
(….’o’.)
Hmm…..

() “‘* ()
(.’o’….)
Where are you?

()*”’ ()
(……..)
where?

() ””*()
(.’o-…).”)
Ah..! There u r…

just want to say
Merry Christmas

.
.

معرفتت از این سیگار هم کمتره !

تا آخرش به پام میسوزه !

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے

.
.

0 0
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام

.
.

.”””-.-”””-.

!!!!=I===I=======(==) :

( ,,,,-..___.’

سلام عزیزم …

از آهنگی که دارم با این گیتار برات میزنم خوشت میاد ؟!

.
.

0 0
ـــــ[]ــ!=[]
_ @@ /

فلجتیم رفیق!!!

.
.

|””””””””””|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘
ده تن آجر فداى زیربناى وجودت.

.
اس ام اس شکلک دار

.

()’ “‘ ‘()
( ‘ ; ‘ ) .,’@,
=(,,)=(“‘)===:’,@,’@
t_!_J ‘@;

.
.

/), ,/)
( ‘ ; ‘ )
;(,,)-(,,)

می بوسمت

/),, /)
(‘; ‘ )
(,,)-(,,)

یکی این ور

/) ,,/)
( ‘ ;’)
(,,)-(,,)

یکی اون ور

.
.

وقتی دلم برات تنگ میشه…
()*()
(-.-)
(“)(“)
چشمامو می بندم و فکر میکنم که تو….

()@()()*()
( `.`(`.` )
(“) (`(“)(“)
همیشه پیشمی!

.
.

تایتانیك

ــــــــ||ــ
=”………….”-
___t/,_. …………. ,_
/ __________________

با همه مسافراش

فدات

.
.

__%”!””!____
‘–@—-@–”-’
عزیزم تولدت مبارك، این هدیه من به توء ، سوییچش پایینه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خنگول ، تولد تو كه نیس

.
.

ضربان قلب من:
باتو:_/_/_/_
دورازتو: _ __
بدون تو:_______

.
.

To
.
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @

.
اس ام اس شکلک دار

.

(=’o’=)
(“)(“)
من پیشیه ملوسم
میتونم تورو ببوسم؟

.
.

/
|
O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری جفتک میزنی

.
.

l—–l-
l ‘. o
l /l
l JL
l

ببین از بس اس ام اس ندادی خودمو دار زدم!

.
.

@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+””+ .+””+.
+ injayi +
“+. .+”
“+ . +”

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++

/) /)
@@ _____/
/ / ____ 
¤¤ | | | |
^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

فرستنده : 6056***0916

+++++++++++

‎ ©/

/ l

‎ /

اجازه؟ ما دلمون واست تنگ شده.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

م♥

ی♥

ب♥

و♥

س♥

م♥

ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

فرستنده : 9639***0937

+++++++++++

/) /)
@@ _____/
/ / ____ 
¤¤ | | | |
^^^^

خوش به حالت گوشیت آیینه داره!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : 7179***0913

+++++++++++

O,,

I”

L

….,O
L”

O

I

L

,…./”””;|O

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.


درباره
نظرات (0) تاریخ : جمعه 18 اردیبهشت 1394 زمان : 10:16 بازدید : 101 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 363
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 40
  • بازدید هفته : 1,248
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 69,929
  • بازدید کلی : 1,020,078
  • کدهای اختصاصی
    Instagram