loading...

سیگما

 اس ام اس با موضوع خداوندوقتی خداوند از پشت،دست هایش را روی چشمانم گذاشت؛از لای انگشتانش انقدر محو دیدنِ دنیا شدمکه فراموش کردم منتظر استنامش را صدا کنم…..مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط

 

اس ام اس با موضوع خداوند

وقتی خداوند از پشت،

دست هایش را روی چشمانم گذاشت؛

از لای انگشتانش انقدر محو دیدنِ دنیا شدم

که فراموش کردم منتظر است

نامش را صدا کنم…

.
.

مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی”

بگویم “یا علی” آغاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”

.
.

وقتی به زندگیم نگاه میکنم ،

میبینم خدا دقیقا همون جایی دستمو گرفته،

که میتونسته مچمو بگیره ...

خدایـــا شکــــرت 
.
 .

معبودم

متبرکم گردان به نامت

متبلورم گردان به عبادتت

متذکرم گردان به ذکرت

مرحمتم گردان به رحمتت

.
.

خــــــــــــــدایا

انتخاب واحد دنیا را كه خودت برایمان انجام دادی!

كاش لااقل سیستم حذف و اضافه ای نازل میكردی.

خیلی از واحد ها را باید حذفــــــــــــ كنم 

.

 .

دنیـــــــا گـلستون میشد اگــــه

بـه جای " ایــن مکـان مجهز به دوربین مداربسته میباشید " نصب میکردن "

" ایــن دنیــا مجهــز به دوربین خــدایی میباشد "

هییی روزگــار! 

.
.

خــــــــدایا
من اینجا دلم سخـــــت معجزه میخواهد
و تو انگار
معجزه هایت را گذاشته ای برای روز مـــــــــــبادا ….!! 

.

 .

دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش . . .
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلطهایت را پاک میکنم !


.
.

پروردگارا !
در خانه فقیرانه خود چیزی دارم
که تو در عرش کبریایی خود نداری!
که من
چون تویی دارم و
تو
چون خودی نداری...

.

 .

از خدا:
پرسیدم چرا فاسد ها خوشگل‌ ترن؟!
چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال‌ ترن؟!
چرا با اونایی که دیگران رو مسخره می‌کنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟؟
چرا اونایی که خیانت می‌کنن، تهمت میزنن، غیبت می‌کنن، دروغ میگن موفق‌ ترن؟!
چرا همیشه بدا بهترن!؟
پرسید: …. پیش من یا پیش مردم؟
دیگه چیزی نگفتم.!! 

.
.

تمام غصــه های دنیـــــا رو میشه با یه جمله تحمـــل کرد :
" خــــــــــدایا " میدانم کــه میبیـــــنی ♡ 

.
.

ناراحتید ؟ غمگینید ؟ احساس ناراحتى میکنید ؟

من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم ، با من حرف بزنید !

“خدا” 

.

 .

بدون حضور خدا
جایی نرو
به خیالت که به آبادی میرسی ...؟
نه رفیق ...
چراغی که در سیاهی می درخشد
چشم گرگ است ...

.
.

در زندگی هیچ چیز ارزش نگرانی ندارد
وقتی رویایی مثل خدا ساکن قلبت باشد.... 

.
.

خدایا !
من ایمان دارم به اینكه هر كه دلش هوایی تو شود , تو هوایش را داری. 

.
.

خدایا برای خوب شدن و خوب ماندن ،
اراده کرده ام
اما
بی عنایتت، بال پرواز نخواهم داشت...
یاری ام ده تا همانی باشم
که از خلقتم بر خود ببالی...،
درباره
نظرات (0) تاریخ : جمعه 18 اردیبهشت 1394 زمان : 10:59 بازدید : 127 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 26
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 11,880
  • بازدید سال : 81,402
  • بازدید کلی : 1,031,551
  • کدهای اختصاصی
    Instagram