loading...

سیگما

 اس ام اس غمگین 93تقویم سال جدید هم با تقویم پارسال…هیچ فرقی نمی کند!وقتی زندگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است!. .گذاشتــم به دارم بکشنــد!بــی گنــاه بـــودم اما….حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…..

 

اس ام اس غمگین 93

تقویم سال جدید هم با تقویم پارسال…

هیچ فرقی نمی کند!

وقتی زندگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است!

.

.

گذاشتــم به دارم بکشنــد!
بــی گنــاه بـــودم اما….
حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…

.
.

روزها پر و خالی میشوند مثل فنجان های چای در کافه های بعد از ظهر اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد
اینکه مثلا تـــــــــو ، ناگهان در آنسوی میز نشسته باشی !


.
.
ﺗﻮ ﺟﺎ ﺯﺩﻱ
ﻣﻦ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﺍﻭ ﺟﺎ ﮔﺮﻓﺖ
و ﻫﻤﻴﻦ یک ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎﻳﻲ ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ !
.
.
حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام …
.
.
دیگر هیچ چیز “شیرین” نیست جز خوردن یک قهوه “تلخ” با تــــو !
.
.
نه چای گس فنجانم می چسبد نه داغی شیر و نه تلخی شکلات
دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود !
.
.
خوابهایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند
کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم !
.
.
بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا
اینجا “یکی از بودهای قصه” سالهاست چشم انتظار آن “یکی نبود” نشسته است !
.
.
یکشنبه است اما حال و هوای جمعه را دارم
چند شنبه فرقی ندارد ، اگر نباشی هفته ام را خاکستری کرده ای
چه غریب و دلگیر است که تمام روزهایت را جمعه می یابی !
.
.
کاش زندگی من هم مثل دوست داشتنهای تو کوتاه بود !
.
.
بی واسطه به آغوشم برگرد پیش از آنکه مرگ پا در میانی کند !
.
.
بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی
دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست
گمانم تاریخ مصرفم گذشته است !
.
.
به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم
حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !
.
.
عاشقت شدم ، بازی ام دادی آن هم از نوع قایم باشکش و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم
نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی !
.
.
دنیای عجیبی است
تو همه چیز من باشی ولی نباشی !


درباره
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 زمان : 20:26 بازدید : 192 نویسنده : بنیامین فضلی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجو



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3326
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 367
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 49
  • گوگل دیروز : 39
  • بازدید هفته : 1,273
  • بازدید ماه : 3,680
  • بازدید سال : 73,202
  • بازدید کلی : 1,023,351
  • کدهای اختصاصی
    Instagram